newsletter zamknij okno >

Dziękujemy za dopisanie się do newsletter'a

Taki adres email jest już dopisany do naszego newsletter'a

 

 

 

 

 

Więcej informacji znajdą Państwo w naszym newsletterze.
Zapraszamy do aplikacji na stronie głównej.

aktualności

17 / 10 / 2019
Szkolenie „ABC obsługi inwestora"

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie „ABC obsługi inwestora” dla JST przy wsparciu Marszałka Województwa Dolnośląskiego Cezarego Przybylskiego w ramach projektu MSWiA pt. Wdrożenie standardów obsługi inwestora w samorządzie województwa dolnośląskiego realizowanego przez Dolnośląską Agencję...

17 / 10 / 2019

szkolenie „abc obsługi inwestora"

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie „ABC obsługi inwestora” dla JST przy wsparciu Marszałka Województwa Dolnośląskiego Cezarego Przybylskiego w ramach projektu MSWiA pt. Wdrożenie standardów obsługi inwestora w samorządzie województwa dolnośląskiego realizowanego przez Dolnośląską Agencję Współpracy Gospodarczej sp. z o.o w partnerstwie z ARAW S.A. Projekt jest dofinansowany ze środków Funduszy Europejskich.

 

Szkolenie dla kadry zarządzającej JST odbędzie się w dniu 26 listopada 2019 r.

Szkolenie dla pracowników urzędu JST odbędzie się w dniu 27 listopada 2019 r.

w godz. 8:00-16:00.

 

Miejsce szkolenia: Inkubator Przedsiębiorczości DAWG,

sala Wiśniowa, parter ( al. Kasztanowa 3a-5, Wrocław 53-125).

 

Prosimy o zgłaszanie udziału w szkoleniu do dnia 24.10.2019 r., poprzez wysłanie Formularza zgłoszeniowego na e-mail: invest@dawg.pl

 

Zakres tematyczny szkolenia:

• Standaryzacja obsługi inwestorów

• Atrakcyjna oferta inwestycyjna

• Wybór i przygotowanie terenu inwestycyjnego

• Praktyczne wskazówki dotyczące organizacji wizyty inwestora

• Doświadczenia skutecznej współpracy samorządów z inwestorem

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 736 63 07

Do pobrania:

Formularz_zgloszeniowy

Regulamin_uczestnictwa_w_projekcie

 

 

17 / 10 / 2019
Targi i Spotkania B2B BEER and FOOD...

Sekcja Promocji Handlu Ambasady Republiki Włoskiej organizuje wyjazd dla polskich importerów / dystrybutorów / przedstawicieli handlowych branży piwnej do Rimini na Targi i Spotkania B2B BEER and FOOD ATTRACTION. Więcej informacji o targach można znaleźć na stronie internetowej ...

17 / 10 / 2019

targi i spotkania b2b beer and food attraction

Sekcja Promocji Handlu Ambasady Republiki Włoskiej organizuje wyjazd dla polskich importerów / dystrybutorów / przedstawicieli handlowych branży piwnej do Rimini na Targi i Spotkania B2B BEER and FOOD ATTRACTION.

Więcej informacji o targach można znaleźć na stronie internetowej  https://www.beerandfoodattraction.it/.   oraz w załączonych materiałach. 

Ogólne zasady wyjazdu:

  • wyjazd w dniach 15 - 18 lutego 2020;
  • koszty przelotu (bilet lotniczy w klasie ekonomicznej), hotelu B&B, transfery - lotnisko - hotel - lotnisko we Włoszech, transfery hotel - targi - hotel, wstęp na targi, pokrywają organizatorzy;
  • wszelkie inne wydatki związane z wyjazdem (lunche, kolacje, inne posiłki,  inne przejazdy, wydatki hotelowe extra - typu minibarek, telefon, pralnia, wydatki transportowe nie wymienione wyżej, ewentualne ubezpieczenia, itp.) ponoszone są przez uczestnika wyjazdu;
  • firmę może reprezentować jedna osoba;
  • od uczestników oczekujemy znajomości języka angielskiego lub włoskiego;
  • zaproszony uczestnik jest zobowiązany przestrzegać programu i uczestniczyć w ewentualnych spotkaniach B2B oraz;
  • jest zobowiązany do ustalenia spotkań z wystawcami poprzez platformę on-line w dniach 22 stycznia - 12 lutego 2020, (link do platformy on-line zostanie przesłany w późniejszym terminie);
  • jest zobowiązany do przesłania do dnia 29 stycznia 2020 r. listy przynajmniej 11 firm z którymi zamierzacie się spotkać;   
  • jest zobowiązany do odbycia minimum 16 spotkań B2B z wystawcami - po 8 spotkań na każdy dzień roboczy wg. wcześniejszego planu spotkań. O ile nie uda się stworzyć Państwu Agendy spotkań zawierającej 16 spotkań zainicjowanych poprzez platformę on line jesteście Państwo zobligowani do odbycia pozostałych spotkań na targach;
  • jest zobowiązany do dostarczenia przedstawicielom organizatora, którzy będą mieli stoisko w International Buyers' Lounge, wypełnionej i podpisanej Agendy spotkań przez przedstawicieli firm z którymi to spotkania miały miejsce. Podpisaną Agendę należy dostarczyć zarówno pierwszego jak i drugiego dnia. Przypominamy iż Agenda musi zawierać co najmniej 8 podpisów z każdego dnia, razem 16 podpisów.
  • jest zobowiązany do wypełnienia ankiety Customer Satisfaction;
  • jest zobowiązany do odbycia spotkań wynikających z Agendy spotkań w pierwszej kolejności, a następnie z pozostałymi firmami;  
  • w razie rezygnacji z wyjazdu lub ewentualnej zmiany zakupionego biletu lotniczego, uczestnik pokrywa koszt biletu lotniczego bądź jego zmiany.
    W przypadku zainteresowania wyjazdem na  Targi i Spotkania B2B  BEER ATTRACTION na podanych warunkach prosimy o wypełnienie  formularza w języku angielskim, REGISTRATION FORM najpóźniej do dnia 30 października 2019 r.

Każde zgłoszenie/aplikacja zostanie rozpatrzone i potwierdzone przez organizatora Targów. 

W razie pytań, prosimy o kontakt z p. Piotrem Pietryckim – varsavia@ice.it - tel. 22 6280243.

16 / 10 / 2019
Spotkanie z Rzecznikiem Małych i Średnich...

Zaproszenie na spotkanie z Rzecznikiem Małych i Średnich Przedsiębiorców Adamem Abramowiczem 930 – 1400 23 października 2019 r. (środa) Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Wrocław, ul. Kasztanowa 3a-5 sala Wiśniowa (I parter)   RzecznikMISP_Zaproszenie_v2

16 / 10 / 2019

spotkanie z rzecznikiem małych i średnich przedsiębiorców adamem abramowiczem

Zaproszenie na spotkanie z Rzecznikiem Małych i Średnich Przedsiębiorców Adamem Abramowiczem 930 – 1400 23 października 2019 r. (środa) Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Wrocław, ul. Kasztanowa 3a-5
sala Wiśniowa (I parter)

 

RzecznikMISP_Zaproszenie_v2

16 / 10 / 2019
Misja gospodarcza do Mołdawi

Serdecznie zapraszamy do udziału w misji gospodarczej  do Mołdawi, Kiszyniów w dniach 13-15 (opcjonalnie-16) listopada 2019 r., którą współorganizujemy z Urzędem  Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego,  Wrocławskim Centrum Transferi Technologii Politechniki...

16 / 10 / 2019

misja gospodarcza do mołdawi

Serdecznie zapraszamy do udziału w misji gospodarczej  do Mołdawi, Kiszyniów w dniach 13-15 (opcjonalnie-16) listopada 2019 r., którą współorganizujemy z Urzędem  Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego,  Wrocławskim Centrum Transferi Technologii Politechniki Wrocławskiej, Ambasadą Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Mołdawii oraz Izbą Przemysłowo-Handlową Republiki Mołdawskiej.


W planie misji jest  Dolnośląsko-Mołdawskie Forum Gospodarcze, wizyty studyjne  oraz spotkania B2B pomiędzy polskimi i mołdawskimi przedsiębiorcami.


Szczegółowe informacje dotyczące misji, program oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo pod załącznikami (jak również dodatkowe informacje o Mołdawii, w j.ang.)

Do udziału w misji zapraszamy  przede wszystkim  firmy  reprezentujące sektory: rolno – spożywczy, winiarski, meblarski, tekstylny, turystyczny, kosmetyczny, budowlany oraz  energii odnawialnych.


Firmy, które będą uczestniczyć w misji otrzymają dodatkowo konsultacje służące przygotowaniu kompleksowej oferty firmy na spotkania B2B w Mołdawii. Konsultacje z ekspertem odbędą się ok. 2 tygodnie przed wyjazdem na misję, we Wrocławskim Centrum Transferu Technologii Pwr.


Zgłoszenie uczestnictwa w misji - poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną na adres WCTT: anna.pytel@pwr.edu.pl  lub  agnieszka.turynska@pwr.edu.pl  w terminie do 21 października 2019 r.

Misja_gospodarcza_Modawia__zaproszenie_do_udzialu_1

Trade_between_Moldova_and_EU_1

PROGRAM_MISJI__MOLDAWIA_1

eap_factsheet_moldova_eng

FORMULARZ_ZGLOSZENIOWY_Misja_Moldawia

 

16 / 10 / 2019
Informacja o przedłużenie naboru JST z...

Trwa nabór JST z województwa dolnośląskiego do udziału w projekcie „Standardy obsługi inwestora w samorządzie w samorządzie województwa dolnośląskiego”. Projekt realizowany jest przez DAWG sp. z o.o. w partnerstwie z ARAW S.A.   Nabór zgłoszeń zostanie zamknięty 25 pażdziernika 2019 r. Liczba miejsc ograniczona! Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji i udziału w projekcie znajdują się w załączonym Regulaminie. Środki przeznaczone na realizację projektu pochodzą ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu krajowego w wysokości w ramach Działania 2.18 PO WER....

16 / 10 / 2019

informacja o przedłużenie naboru jst z województwa dolnośląskiego do udziału w projekcie „standardy obsługi inwestora w samorządzie województwa dolnośląskiego.

Trwa nabór JST z województwa dolnośląskiego do udziału w projekcie „Standardy obsługi inwestora w samorządzie w samorządzie województwa dolnośląskiego”. Projekt realizowany jest przez DAWG sp. z o.o. w partnerstwie z ARAW S.A.

 

Nabór zgłoszeń zostanie zamknięty 25 pażdziernika 2019 r. Liczba miejsc ograniczona!

Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji i udziału w projekcie znajdują się w załączonym Regulaminie.

Środki przeznaczone na realizację projektu pochodzą ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu krajowego w wysokości w ramach Działania 2.18 PO WER.

 

Celem projektu jest opracowanie i wdrożenie standardu obsługi inwestora przez jednostki samorządu terytorialnego.

 

PLANOWANE DZIAŁANIA:

 

1. Szkolenia:

· dla kierowników JST (ABC· obsługi inwestora, zarządzanie strategiczne rozwojem gospodarczym, sztuka prezentacji i kompetencje managerskie);

· dla pracowników urzędów JST (przygotowanie oferty inwestycyjnej, przewagi konkurencyjne lokalizacji, jak stworzyć· materiały promocyjne, strona internetowa przyjazna dla inwestora);

2. Doradztwo indywidualne (opracowanie oferty inwestycyjnej na podstawie przyjętego w projekcie standardu, przygotowanie zawartości strony www prezentującej ofertę inwestycyjną JST, przygotowanie materiałów informacyjnych dotyczących oferty inwestycyjnej jednego obszaru lub obiektu JST);

3. Opracowanie przez JST , przy wsparciu DAWG sp. z o.o. i ARAW S.A. kompleksowej oferty inwestycyjnej jednego obszaru lub obiektu gminy oraz opublikowanie jej na własnej stronie internetowej a także wdrożenie w urzędzie JST procedur obsługi inwestora zgodnych ze standardem opracowanym przez PAIH SA w ramach projektu;

4. Wizyta studyjna dla kierowników oraz pracowników JST do gminy w woj. dolnośląskim, która skutecznie obsługuje i współpracuje z inwestorami, u inwestora, który podzieli się doświadczeniem współpracy z samorządem podczas procesu inwestycyjnego oraz w SSE. W drugim dniu zaplanowano warsztaty z zakresu obsługi inwestorów w praktyce.

 

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerami telefonów: 71 736 63 07.

DO POBRANIA:

Formularz_zgloszeniowy

Regulamin_uczestnictwa_w_projekcie_

16 / 10 / 2019
3. SAKSOŃSKO-POLSKI DZIEŃ INNOWACJI

Rozwój nowych produktów – napędzany w szczególności przez daleko idącą zmianę paradygmatu spo-łecznego w kierunku nowych wartości – naznaczony jest obecnie odczuwalną tendencją do większego zrównoważenia. W ujęciu holistycznym, zrównoważone rozwiązania na ogół obejmują znacznie więcej niż...

16 / 10 / 2019

3. saksońsko-polski dzień innowacji

Rozwój nowych produktów – napędzany w szczególności przez daleko idącą zmianę paradygmatu spo-łecznego w kierunku nowych wartości – naznaczony jest obecnie odczuwalną tendencją do większego zrównoważenia. W ujęciu holistycznym, zrównoważone rozwiązania na ogół obejmują znacznie więcej niż tylko ochronę klimatu i środowiska. Odzwierciedlają one raczej nowo wyłaniające się postawy etyczne na wszystkich poziomach znajdowania rozwiązań: nie tylko są skoncentrowane na krótkoterminowym sukce-sie i zysku, ale również są ukierunkowane na zrównoważone produkty, które umożliwiają uzyskanie dłu-goterminowej wartości dodatniej jak i umiarkowanego wzrostu i bezpiecznych miejsc pracy. Zrównoważony rozwój stanie się dominującym tematem strategii innowacji i rozwoju produktów przyszło-ści dla przemysłu w Europie Środkowej jak i na świecie. Pod względem społeczno-politycznym oznacza to poważne wyzwanie dla wszystkich decydentów z sektora biznesu, nauki i polityki. Tegoroczny Dzień Innowacji postrzegany jest jako ugruntowana platforma dyskusyjna dla transgranicz-nego transferu wiedzy i doświadczeń pomiędzy nauką i przemysłem, a także polityką i społeczeństwem. Oferuje forum wyznaczające nowe trendy w zakresie strategii zrównoważonego rozwoju produktów, w szczególności w zakresie oszczędności zasobów i energii. W przyszłości zrównoważony rozwój będzie w coraz większym stopniu siłą napędową innowacji. W ramach Dnia Innowacji omówione zostaną sposoby wykorzystania globalnych wyzwań jako okazji do trwałej poprawy i wzmocnienia naszej konkurencyjności w Europie Środkowej. http://xborderinnovation.eu/ Przejdź do formularza rejestracyjnego

SPDI_Agenda_PL_wgr

15 / 10 / 2019
STEP Rattan Service

Włoska firma STEP Rattan Service eksportuje włoską oliwę z oliwek Extravergine i szuka wiarygodnych Kupujących i partnerów, takich jak sieci supermarketów, nabywcy prywatni, centra handlowe. Firma eksportuje kiwi, śliwki i wszystkie rodzaje owoców i warzyw uprawianych we Włoszech w klimacie...

15 / 10 / 2019

step rattan service

Włoska firma STEP Rattan Service eksportuje włoską oliwę z oliwek Extravergine i szuka wiarygodnych Kupujących i partnerów, takich jak sieci supermarketów, nabywcy prywatni, centra handlowe.

Firma eksportuje kiwi, śliwki i wszystkie rodzaje owoców i warzyw uprawianych we Włoszech w klimacie śródziemnomorskim.
Już teraz eksportuje włoskie jabłka na Bliskim Wschodzie w takich krajach jak Oman, Dubaj i Indie, a także planuje wprowadzić  polskie jabłka na rynki azjatyckie i bliskowschodnie.

 

załącznik 1

załącznik 2

14 / 10 / 2019
Dolnośląska Agencja Współpracy...

1. Nazwa zamówienia: Badanie sprawozdania finansowego za 2019 rok. 2. Opis zamówienia: Wykonanie badania sprawozdania finansowego za okres od 01.01.2019 do 31.12.2019, wydanie opinii i raportu biegłego rewidenta zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy o rachunkowości oraz wzięcie udziału w inwentaryzacji. Biegły rewident po przedłożeniu sprawozdania z badania sprawozdania finansowego, obowiązany będzie do udziału w posiedzeniu Rady Nadzorczej podczas oceny w/w sprawozdania finansowego. 3. Miejsce realizacji: Siedziba DAWG sp. z o.o. we Wrocławiu, al. Kasztanowa 3a-5 4. Termin przedłożenia...

14 / 10 / 2019

dolnośląska agencja współpracy gospodarczej sp. z o.o. z siedzibą we wrocławiu zaprasza do złożenia oferty w trybie zapytania ofertowego na wykonanie zamówienia pn. "badanie sprawozdania finansowego za 2019 rok".

1. Nazwa zamówienia:

Badanie sprawozdania finansowego za 2019 rok.

2. Opis zamówienia:

Wykonanie badania sprawozdania finansowego za okres od 01.01.2019 do 31.12.2019, wydanie opinii i raportu biegłego rewidenta zgodnie z odpowiednimi przepisami ustawy o rachunkowości oraz wzięcie udziału w inwentaryzacji. Biegły rewident po przedłożeniu sprawozdania z badania sprawozdania finansowego, obowiązany będzie do udziału w posiedzeniu Rady Nadzorczej podczas oceny w/w sprawozdania finansowego.

3. Miejsce realizacji:

Siedziba DAWG sp. z o.o. we Wrocławiu, al. Kasztanowa 3a-5

4. Termin przedłożenia sprawozdania z przeprowadzonego badania sprawozdania finansowego:

do dnia 31 marca 2020 roku

5. Forma wynagrodzenia oraz termin płatności:

Wynagrodzenie płatne przelewem po realizacji usługi w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury VAT.

6. Po złożeniu ofert, zawierających cenę, Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej zastrzega możliwość prowadzenia negocjacji z wybranym lub wybranymi przez Zamawiającego Wykonawcami.

7. Sposób i termin składania ofert:

mailem na adres: ewa.zolkiewicz@dawg.pl do dnia 31.10.2019

10 / 10 / 2019
MISJA GOSPODARCZA POLSKICH FIRM DO...

MISJA GOSPODARCZA POLSKICH FIRM DO WIETNAMU 16-24.11.2019 Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej zaprasza do udziału w Misji Gospodarczej Polskich Firm do Wietnamu, która odbędzie się w dniach 16-24.11.2019 r.    Program MISJA GOSPODARCZA POLSKICH FIRM DO WIETNAMU...

10 / 10 / 2019

misja gospodarcza polskich firm do wietnamu 16-24.11.2019

MISJA GOSPODARCZA POLSKICH FIRM DO WIETNAMU 16-24.11.2019

Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej zaprasza do udziału w Misji Gospodarczej Polskich Firm do Wietnamu, która odbędzie się w dniach 16-24.11.2019 r. 

 

Program

MISJA GOSPODARCZA POLSKICH FIRM DO WIETNAMU 16-24.11.2019

Program Misji: 

16.11 - Wylot z Warszawy
17.11 - Przylot do Hanoi, kolacja powitalna
18.11 - Spotkania B2B w Hanoi, spotkanie w siedzibie Association of Small and Medium Enterprises
19.11 - Przejazd do Prowincji Thai Nguyen, spotkania z przedstawicielami lokalnych władz, spotkania B2B
20.11 - Wizyta w prowincji Bac Giang, Spotkania B2B, przejazd na lotnisko w Hanoi, przelot do Sajgonu
21.11 - Spotkanie z Dyrektorem Zagranicznego Biura Handlu, spotkania B2B22.11 wizyta studyjna w prowincjach południa – Tien Giang oraz Ben Tre23.11 wylot z Sajgonu

 

Zgłoszenie uczestnictwa odbywa się poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną na adres: coie@dawg.pl w terminie do 25.10.2019

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerami tel.: 71 736 63 11, 71 736 63 07

Szczegóły załącznik