newsletter zamknij okno >

Dziękujemy za dopisanie się do newsletter'a

Taki adres email jest już dopisany do naszego newsletter'a

 

 

 

 

 

Więcej informacji znajdą Państwo w naszym newsletterze.
Zapraszamy do aplikacji na stronie głównej.

aktualności

29 / 11 / 2019
Nowe lokale do wynajęcia - Kasztanowa,...

Przedstawiamy Państwu dwa nowe lokale do wynajęcia: 1. lokal o powierzchni 16 m2 - 303 DIT 2. lokal o powierzchni 28,66 m2 - 308 DIT   Zapraszamy do kontaktu: Justyna Kuczkowska Al. Kasztanowa 3a-5 53-125 Wrocław tel : 668 439 800

29 / 11 / 2019

nowe lokale do wynajęcia - kasztanowa, wrocław

Przedstawiamy Państwu dwa nowe lokale do wynajęcia:

1. lokal o powierzchni 16 m2 - 303 DIT
2. lokal o powierzchni 28,66 m2 - 308 DIT

 

Zapraszamy do kontaktu:

Justyna Kuczkowska
Al. Kasztanowa 3a-5
53-125 Wrocław
tel : 668 439 800

14 / 11 / 2019
Forum gospodarcze polsko – irańskie,...

Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Dolnego Śląska  oraz Silesia Chamber of Commerce zaprasza na forum gospodarcze polsko – irańskie na czele z Wicegubernatorem Prowincji Alborz oraz przedstawicielami irańskiej Izby...

14 / 11 / 2019

forum gospodarcze polsko – irańskie, rozmowy b2b

Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej wspólnie z Urzędem Marszałkowskim Dolnego Śląska  oraz Silesia Chamber of Commerce zaprasza na forum gospodarcze polsko – irańskie na czele z Wicegubernatorem Prowincji Alborz oraz przedstawicielami irańskiej Izby Gospodarczej .


 Termin nadsyłania zgłoszeń do 22/11/19 do godz. 12.00, e-mail:  wojciech.michancio@dawg.pl (formularz zgłoszeniowy w załączeniu).


Profile firm irańskich (załącznik) - Company_Profilefinal

Dolny Śląsk aktywnie współpracował z Prowincją Alborz w latach 2016-2018, kiedy to Urząd Marszałkowski Dolnego Śląska  dwukrotnie gościł delegacje irańskich przedsiębiorców (z Gubernatorem Prowincji na czele) oraz uczestniczył w wydarzeniu organizowanym przez Silesia Chamber of Commerce w Teheranie w lutym 2018 roku. Odbyliśmy w tym czasie także wizytę w Karaj ( Prowincja Alborz) gdzie nasza delegacja na czele z Wiceprzewodniczącym Sejmiku Województwa spotkała się z Gubernatorem Prowincji.

 

 

05 / 11 / 2019
Lokale biurowe do wynajęcia 

W ofercie Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej dostępne są trzy nowe lokale biurowe zlokalizowane w pięknym obiekcie przy Alei Kasztanowej we Wrocławiu.  Lokal 1 – powierzchnia 20,61 m2 Lokal 2 – powierzchnia 58,74 m2 Lokal 3 – powierzchnia 20,61 m2 Budynek jest w pełni...

05 / 11 / 2019

lokale biurowe do wynajęcia 

W ofercie Dolnośląskiej Agencji Współpracy Gospodarczej dostępne są trzy nowe lokale biurowe zlokalizowane w pięknym obiekcie przy Alei Kasztanowej we Wrocławiu. 

Lokal 1 – powierzchnia 20,61 m2
Lokal 2 – powierzchnia 58,74 m2
Lokal 3 – powierzchnia 20,61 m2

Budynek jest w pełni przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych. Lokale dostępne są całodobowo, na monitorowanych i chronionym terenie z własnym parkingiem. 

Oferujemy atrakcyjną ofertę 40 zł za m2! 

Zapraszamy na prezentację lokali: 
Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej 
Al. Kasztanowa 3A-5
53-125 Wrocław
E-mail: justyna.kuczkowska@dawg.pl
Tel. 668 439 800

30 / 10 / 2019
3. SAKSOŃSKO-POLSKI DZIEŃ INNOWACJI

3. SAKSOŃSKO-POLSKI DZIEŃ INNOWACJI „TECHNIKA. CZŁOWIEK. PRZYSZŁOŚĆ. - ZRÓWNOWAŻONE PROJEKTOWANIE OBIEKTÓW TECHNICZNYCH W ASPEKCIE HUMANISTYCZNYM“ Zapraszamy do uczestnictwa w wydarzeniu, które odbędzie się 7 oraz 8 listopada 2019 r . w Budynku H14 Politechniki Wrocławskiej, Wyb....

30 / 10 / 2019

3. saksońsko-polski dzień innowacji

3. SAKSOŃSKO-POLSKI DZIEŃ INNOWACJI
„TECHNIKA. CZŁOWIEK. PRZYSZŁOŚĆ. - ZRÓWNOWAŻONE PROJEKTOWANIE OBIEKTÓW TECHNICZNYCH W ASPEKCIE HUMANISTYCZNYM“


Zapraszamy do uczestnictwa w wydarzeniu, które odbędzie się 7 oraz 8 listopada 2019 r. w Budynku H14 Politechniki Wrocławskiej, Wyb. Wyspiańskiego 40, 50-370 Wrocław.

  • Celem SAKSOŃSKO-POLSKIEGO DNIA INNOWACJI jest efektywna i trwała rozbudowa transgranicznej współpracy pomiędzy nauką i przemysłem.
  • W czasie SAKSOŃSKO-POLSKIEGO DNIA INNOWACJI zostaną zaprezentowane najlepsze przykłady transferu wiedzy i technologii w obu krajach.
  • SAKSOŃSKO-POLSKI DZIEŃ INNOWACJI oferuje platformę łączenia partnerów, możliwość rozmów B2B, zainicjowania współpracy, finansowania oraz prezentowania sukcesów.

Organizatorami tegorocznej konferencji jest Politechnika Wrocławska, Biuro Saksonii we Wrocławiu oraz Wrocławskie Centrum Akademickie we współpracy z Uniwersytetem Wrocławskim oraz Akademią Sztuk Pięknych we Wrocławiu.


Szczegóły wydarzenia:


SPDI_Agenda_PL_wgr_1

Einladung_3InnoDay

SPDI_Agenda_DE_wgr

17 / 10 / 2019
Szkolenie „ABC obsługi inwestora"

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie „ABC obsługi inwestora” dla JST przy wsparciu Marszałka Województwa Dolnośląskiego Cezarego Przybylskiego w ramach projektu MSWiA pt. Wdrożenie standardów obsługi inwestora w samorządzie województwa dolnośląskiego realizowanego przez Dolnośląską Agencję...

17 / 10 / 2019

szkolenie „abc obsługi inwestora"

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie „ABC obsługi inwestora” dla JST przy wsparciu Marszałka Województwa Dolnośląskiego Cezarego Przybylskiego w ramach projektu MSWiA pt. Wdrożenie standardów obsługi inwestora w samorządzie województwa dolnośląskiego realizowanego przez Dolnośląską Agencję Współpracy Gospodarczej sp. z o.o w partnerstwie z ARAW S.A. Projekt jest dofinansowany ze środków Funduszy Europejskich.

 

Szkolenie dla kadry zarządzającej JST odbędzie się w dniu 26 listopada 2019 r.

Szkolenie dla pracowników urzędu JST odbędzie się w dniu 27 listopada 2019 r.

w godz. 8:00-16:00.

 

Miejsce szkolenia: Inkubator Przedsiębiorczości DAWG,

sala Wiśniowa, parter ( al. Kasztanowa 3a-5, Wrocław 53-125).

 

Prosimy o zgłaszanie udziału w szkoleniu do dnia 24.10.2019 r., poprzez wysłanie Formularza zgłoszeniowego na e-mail: invest@dawg.pl

 

Zakres tematyczny szkolenia:

• Standaryzacja obsługi inwestorów

• Atrakcyjna oferta inwestycyjna

• Wybór i przygotowanie terenu inwestycyjnego

• Praktyczne wskazówki dotyczące organizacji wizyty inwestora

• Doświadczenia skutecznej współpracy samorządów z inwestorem

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem tel. 71 736 63 07

Do pobrania:

Formularz_zgloszeniowy

Regulamin_uczestnictwa_w_projekcie

 

 

17 / 10 / 2019
Targi i Spotkania B2B BEER and FOOD...

Sekcja Promocji Handlu Ambasady Republiki Włoskiej organizuje wyjazd dla polskich importerów / dystrybutorów / przedstawicieli handlowych branży piwnej do Rimini na Targi i Spotkania B2B BEER and FOOD ATTRACTION. Więcej informacji o targach można znaleźć na stronie internetowej ...

17 / 10 / 2019

targi i spotkania b2b beer and food attraction

Sekcja Promocji Handlu Ambasady Republiki Włoskiej organizuje wyjazd dla polskich importerów / dystrybutorów / przedstawicieli handlowych branży piwnej do Rimini na Targi i Spotkania B2B BEER and FOOD ATTRACTION.

Więcej informacji o targach można znaleźć na stronie internetowej  https://www.beerandfoodattraction.it/.   oraz w załączonych materiałach. 

Ogólne zasady wyjazdu:

  • wyjazd w dniach 15 - 18 lutego 2020;
  • koszty przelotu (bilet lotniczy w klasie ekonomicznej), hotelu B&B, transfery - lotnisko - hotel - lotnisko we Włoszech, transfery hotel - targi - hotel, wstęp na targi, pokrywają organizatorzy;
  • wszelkie inne wydatki związane z wyjazdem (lunche, kolacje, inne posiłki,  inne przejazdy, wydatki hotelowe extra - typu minibarek, telefon, pralnia, wydatki transportowe nie wymienione wyżej, ewentualne ubezpieczenia, itp.) ponoszone są przez uczestnika wyjazdu;
  • firmę może reprezentować jedna osoba;
  • od uczestników oczekujemy znajomości języka angielskiego lub włoskiego;
  • zaproszony uczestnik jest zobowiązany przestrzegać programu i uczestniczyć w ewentualnych spotkaniach B2B oraz;
  • jest zobowiązany do ustalenia spotkań z wystawcami poprzez platformę on-line w dniach 22 stycznia - 12 lutego 2020, (link do platformy on-line zostanie przesłany w późniejszym terminie);
  • jest zobowiązany do przesłania do dnia 29 stycznia 2020 r. listy przynajmniej 11 firm z którymi zamierzacie się spotkać;   
  • jest zobowiązany do odbycia minimum 16 spotkań B2B z wystawcami - po 8 spotkań na każdy dzień roboczy wg. wcześniejszego planu spotkań. O ile nie uda się stworzyć Państwu Agendy spotkań zawierającej 16 spotkań zainicjowanych poprzez platformę on line jesteście Państwo zobligowani do odbycia pozostałych spotkań na targach;
  • jest zobowiązany do dostarczenia przedstawicielom organizatora, którzy będą mieli stoisko w International Buyers' Lounge, wypełnionej i podpisanej Agendy spotkań przez przedstawicieli firm z którymi to spotkania miały miejsce. Podpisaną Agendę należy dostarczyć zarówno pierwszego jak i drugiego dnia. Przypominamy iż Agenda musi zawierać co najmniej 8 podpisów z każdego dnia, razem 16 podpisów.
  • jest zobowiązany do wypełnienia ankiety Customer Satisfaction;
  • jest zobowiązany do odbycia spotkań wynikających z Agendy spotkań w pierwszej kolejności, a następnie z pozostałymi firmami;  
  • w razie rezygnacji z wyjazdu lub ewentualnej zmiany zakupionego biletu lotniczego, uczestnik pokrywa koszt biletu lotniczego bądź jego zmiany.
    W przypadku zainteresowania wyjazdem na  Targi i Spotkania B2B  BEER ATTRACTION na podanych warunkach prosimy o wypełnienie  formularza w języku angielskim, REGISTRATION FORM najpóźniej do dnia 30 października 2019 r.

Każde zgłoszenie/aplikacja zostanie rozpatrzone i potwierdzone przez organizatora Targów. 

W razie pytań, prosimy o kontakt z p. Piotrem Pietryckim – varsavia@ice.it - tel. 22 6280243.

16 / 10 / 2019
Spotkanie z Rzecznikiem Małych i Średnich...

Zaproszenie na spotkanie z Rzecznikiem Małych i Średnich Przedsiębiorców Adamem Abramowiczem 930 – 1400 23 października 2019 r. (środa) Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Wrocław, ul. Kasztanowa 3a-5 sala Wiśniowa (I parter)   RzecznikMISP_Zaproszenie_v2

16 / 10 / 2019

spotkanie z rzecznikiem małych i średnich przedsiębiorców adamem abramowiczem

Zaproszenie na spotkanie z Rzecznikiem Małych i Średnich Przedsiębiorców Adamem Abramowiczem 930 – 1400 23 października 2019 r. (środa) Dolnośląska Agencja Współpracy Gospodarczej Wrocław, ul. Kasztanowa 3a-5
sala Wiśniowa (I parter)

 

RzecznikMISP_Zaproszenie_v2

16 / 10 / 2019
Misja gospodarcza do Mołdawi

Serdecznie zapraszamy do udziału w misji gospodarczej  do Mołdawi, Kiszyniów w dniach 13-15 (opcjonalnie-16) listopada 2019 r., którą współorganizujemy z Urzędem  Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego,  Wrocławskim Centrum Transferi Technologii Politechniki...

16 / 10 / 2019

misja gospodarcza do mołdawi

Serdecznie zapraszamy do udziału w misji gospodarczej  do Mołdawi, Kiszyniów w dniach 13-15 (opcjonalnie-16) listopada 2019 r., którą współorganizujemy z Urzędem  Marszałkowskim Województwa Dolnośląskiego,  Wrocławskim Centrum Transferi Technologii Politechniki Wrocławskiej, Ambasadą Rzeczypospolitej Polskiej w Republice Mołdawii oraz Izbą Przemysłowo-Handlową Republiki Mołdawskiej.


W planie misji jest  Dolnośląsko-Mołdawskie Forum Gospodarcze, wizyty studyjne  oraz spotkania B2B pomiędzy polskimi i mołdawskimi przedsiębiorcami.


Szczegółowe informacje dotyczące misji, program oraz formularz zgłoszeniowy znajdą Państwo pod załącznikami (jak również dodatkowe informacje o Mołdawii, w j.ang.)

Do udziału w misji zapraszamy  przede wszystkim  firmy  reprezentujące sektory: rolno – spożywczy, winiarski, meblarski, tekstylny, turystyczny, kosmetyczny, budowlany oraz  energii odnawialnych.


Firmy, które będą uczestniczyć w misji otrzymają dodatkowo konsultacje służące przygotowaniu kompleksowej oferty firmy na spotkania B2B w Mołdawii. Konsultacje z ekspertem odbędą się ok. 2 tygodnie przed wyjazdem na misję, we Wrocławskim Centrum Transferu Technologii Pwr.


Zgłoszenie uczestnictwa w misji - poprzez wysłanie formularza zgłoszeniowego pocztą elektroniczną na adres WCTT: anna.pytel@pwr.edu.pl  lub  agnieszka.turynska@pwr.edu.pl  w terminie do 21 października 2019 r.

Misja_gospodarcza_Modawia__zaproszenie_do_udzialu_1

Trade_between_Moldova_and_EU_1

PROGRAM_MISJI__MOLDAWIA_1

eap_factsheet_moldova_eng

FORMULARZ_ZGLOSZENIOWY_Misja_Moldawia

 

16 / 10 / 2019
Informacja o przedłużenie naboru JST z...

Trwa nabór JST z województwa dolnośląskiego do udziału w projekcie „Standardy obsługi inwestora w samorządzie w samorządzie województwa dolnośląskiego”. Projekt realizowany jest przez DAWG sp. z o.o. w partnerstwie z ARAW S.A.   Nabór zgłoszeń zostanie zamknięty 25 pażdziernika 2019 r. Liczba miejsc ograniczona! Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji i udziału w projekcie znajdują się w załączonym Regulaminie. Środki przeznaczone na realizację projektu pochodzą ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu krajowego w wysokości w ramach Działania 2.18 PO WER....

16 / 10 / 2019

informacja o przedłużenie naboru jst z województwa dolnośląskiego do udziału w projekcie „standardy obsługi inwestora w samorządzie województwa dolnośląskiego.

Trwa nabór JST z województwa dolnośląskiego do udziału w projekcie „Standardy obsługi inwestora w samorządzie w samorządzie województwa dolnośląskiego”. Projekt realizowany jest przez DAWG sp. z o.o. w partnerstwie z ARAW S.A.

 

Nabór zgłoszeń zostanie zamknięty 25 pażdziernika 2019 r. Liczba miejsc ograniczona!

Szczegółowe informacje dotyczące zasad rekrutacji i udziału w projekcie znajdują się w załączonym Regulaminie.

Środki przeznaczone na realizację projektu pochodzą ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu krajowego w wysokości w ramach Działania 2.18 PO WER.

 

Celem projektu jest opracowanie i wdrożenie standardu obsługi inwestora przez jednostki samorządu terytorialnego.

 

PLANOWANE DZIAŁANIA:

 

1. Szkolenia:

· dla kierowników JST (ABC· obsługi inwestora, zarządzanie strategiczne rozwojem gospodarczym, sztuka prezentacji i kompetencje managerskie);

· dla pracowników urzędów JST (przygotowanie oferty inwestycyjnej, przewagi konkurencyjne lokalizacji, jak stworzyć· materiały promocyjne, strona internetowa przyjazna dla inwestora);

2. Doradztwo indywidualne (opracowanie oferty inwestycyjnej na podstawie przyjętego w projekcie standardu, przygotowanie zawartości strony www prezentującej ofertę inwestycyjną JST, przygotowanie materiałów informacyjnych dotyczących oferty inwestycyjnej jednego obszaru lub obiektu JST);

3. Opracowanie przez JST , przy wsparciu DAWG sp. z o.o. i ARAW S.A. kompleksowej oferty inwestycyjnej jednego obszaru lub obiektu gminy oraz opublikowanie jej na własnej stronie internetowej a także wdrożenie w urzędzie JST procedur obsługi inwestora zgodnych ze standardem opracowanym przez PAIH SA w ramach projektu;

4. Wizyta studyjna dla kierowników oraz pracowników JST do gminy w woj. dolnośląskim, która skutecznie obsługuje i współpracuje z inwestorami, u inwestora, który podzieli się doświadczeniem współpracy z samorządem podczas procesu inwestycyjnego oraz w SSE. W drugim dniu zaplanowano warsztaty z zakresu obsługi inwestorów w praktyce.

 

W razie pytań prosimy o kontakt pod numerami telefonów: 71 736 63 07.

DO POBRANIA:

Formularz_zgloszeniowy

Regulamin_uczestnictwa_w_projekcie_